Beach 2013

Asså förlåt, men är så sjukt störande när folk skriver typ "nu ska jag bli fit för Beach 2013". Man ser det överallt och många utav dom gör inte ens nåt för att bli "fit". Visst, det är ju bra att ha ett mål att jobba mot, men efter sommaren då. Ska man gå tillbaks till sina gamla vanor och sen köra på "Beach 2014"? Det känns ju bättre att köra på "fit for life" då?
Det är klart det är kul att ha en snygg kropp till sommaren men det känns så överdrivet allting och det är hur många som helst som säger/skriver så och det börjar bli jobbigt. Jag kör på fit for life istället!
Känner att jag inte riktigt får fram det jag vill ha sagt men tror ni förstår ändå.


Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0