Känner att uppdateringen inte är den bästa!

Ååh, jag är så arg nu!
Jag har inte kunnat träna och ta ut mig till 100% på jätte länge nu!!
Innan jag åkte till Egypten så var jag förkyld och ville inte att det skulle bli värre, så då träna jag inte. Sen var jag ju i Egypten i 1 vecka. När jag kom hem träna jag 1-2 ggr men jag fick så fruktansvärt ont i knäna så det gick inte, och nu är jag förkyld. Så nu har jag inte tränat på 5-6 veckor!! Och när jag inte får träna blir jag arg, sur och stör mig på allting runt omkring mig ungefär! Så just nu är jag inte på speciellt bra humör!
Godnatt.

Ni får en julbild på mig och Becca, bara för att jag vill ha jul nu.


Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0