You lost me

hart vart i skolan idag som vanligt och efter skolan lämnade jag in min hemtanta sen gick jag till jossan !:)
och nästan precis när jag kom dit ramlade mille (hennes yngsta bror) och får världens störta bula i pannan !
jag tror aldrig jag har sätt en så stor bula någon gång.. och stackar'n skrev som en stucken gris :(
efter ett tag gick vi till kvarnis och köpte glass sen gick vi ut och sprang i regnet. Vi sprang runt golfen som är 5 kilometer ungefär, så nu känner jag mig duktigt !
nu ska jag packa upp väskan från dalslandsträningen igår.
Chiaaaooooooooooooo ♥

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0