I'm here again !

börjar blogga här nu igen !:)
håller just nu på med min hemtenta, och det är typ färdig nu så det är skönt att ha det klart :D
vid halv 5 ungefär ska jag dra upp till rådahallen och spela match med 95:orna mot killarna !
hahha, får se hår det går ;)
'
förresten, vart tog sommaren vägen?
det var 30 grader och jätte varmt och sånt och så bara POOOOOF! så vart det vinter nästan igen ju !
eller inte vinter med mulet och blåsigt och kallt och 5-10 grader typ. :(
Fast nu när jag kollar ut är det faktiskt lite soligt :)

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0