soligt?

det är ju faktiskt fint vääder idag och igår ocksåå !:D
har vart hos elin i liane i 3 dagar :)
dom har fått sina får ju, och så söta dom va!
vi har badata och badat och åkt båt och badat och tälätat på ett ställe rakt över sjön och så har vi gjort massa kul!
Nu är jag tröttt, och ska ta och gå ut och lägga mig i solen. Sen har jag match och vi får välse hur det går med mitt knä.
elin har alla bilder för jag glömde my camera, så bilder kommer väl upp ngn annan gång! så ni får 2 bilder till på mig och ebba istället.
fråga mig inte vad jag gör med handen.

Kommentarer
Postat av: - elin

Hej! Fin blogg! Hoppas du haft en bra dag! :)

2012-07-05 @ 19:01:58
URL: http://pauna.blogg.se
Postat av: Ebba

Jo, vad gör du med handen Thea? :PP

2012-07-06 @ 10:08:33
URL: http://eebbapersson.blogspot.com/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0