beach fotboll

hejsan. följde med mamma och pappa till stugan idag. stog mest och målade baksidan på ladugården. eller om det stavas så?
nu ska jag snart äta iaf. och imorgon ska jag spela beachfotboll !
Det är ju kanalyran nu. eller, ah, i torsdags började det och så är det idag och imorgon också :)
Mitt lag på fotbollen är jag, elin, ebba, maja, meli, remi och kanske ebbas pappa om han skulle så i mål ;)
Och så heter vi beach girls och då blir det ju extra roligt om henrik är med ;)
nu ska jag gå och fortsätta duka :(
 

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0