Nya kläder+Hundvakt

hej&hallå !:)
sitter här nu med en hund och han vill inte sitta stilla så jag får ta och leka med han snart(;
va i skolan som mvanligt sen efter skolan tog jag en spruta mot TBE (fästingar)
och sen ville becca åka till Tjejer&Killar och kolla lite och då fick jag med mig två tröjor :)
svart stickad cardigan
svart blus
efter Tjeje&Killar blev det hem och äta och sen iväg på handbollsträning!
Det var inte speciellt jobbigt idag (y'
när jag kom hem var pysen (hunden) här, och så åt jag och kolla på tv och lite sånt !:)
imorgon är det fredag och sen helg!
hur skönt är inte det ?!?!?
byebye ♥

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0