i'm good at banka !

hej ! :D
asså jag skriver " hej !" ibörjan av varje inlägg typ ju, lite ensidigt..
ensidigt.... heter det så?
haha jag vet inte, men jag hoppas att ni fattade iaf ;)
skoldagen idag var helt okej :)
hade so-slöjd-gympa-engelska-no.
har precis hjälpt elin ugrell att starta en blogg och hjälpt henne lite med designen :)
http://elinugrell.blogg.se
och så har jag bankat på kött ;d
om ngt ville veta, för att det skulle bli mindre senigt eller något :p
och imorgon har jag match mot Orust, borta.
och söndag har jag hemma match mot kropps, klockan 1, tror jag det va :)
ja, men nu ska jag göra ngt annat än att sitte vid datorn (;

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0