dålig uppdatering

förlåt för dålig uppdatering.
men jag har inte haft tid, men iaf, igår vad jag på "kalas" hos farmor och farfar för viktor och farfar :)
och det var väl kul (:
och idag gick jag upp vid halv 7 för att jag skulle på cup i ed.
vid 7 åkte vi och hämta issa och sofia och så åkte vi till kroppefjäll och sen vidare till ed (:
haha det gick ju inge vidare på matcherna, men a-laget + några från mitt gamla lag spelar SM i värmland, så det var inte så många kvar som kunde åka till ed så det blev jag issa sofia PJ jennifer och emma (inte emma andersson)
så vi hade bara en avbytare.
och sen blir emma som är målvakt skadad till sista matchen så då fick jennie stå, och det gick ju bra det med :)
och nu vet jag inte vad jag ska göra, jag är sugen på negerbollar så det kanske jag gör (Y)


Kommentarer
Postat av: the star

allt bra?:)

2012-01-15 @ 01:27:37
URL: http://silvanawaynezaya.blogg.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0