teen mom

sitter just nu och kollar på teen mom med becca och jag är typ helt frisk nu, så det blir nog skola för mig imorgon !:)
tur att magsjukan bara höll på i en dag!
men det måste ju vara någon i min klass som smittas eftersom Oskar och Frida också hade spytt och haft lite feber och sånt.
aja, nog om det!
min vecka: imorgon ska jag på någon grej om positivt tänkande med my football team, och det blir säkert bra! :)
och på tisdag har jag handbollsträning, onsdag fotbollsträning, torsdag handbollsträning, fredag blir det ebba tror jag och lördag och söndag vet jag inte :)
nej nu ska jag fortstta kolla, byebye.

Kommentarer
Postat av: designs

TÄVLING:



Vinn 50 kronor + en länk i menyn!

Bara att länka till din blogg så är du med i tävlingen för titeln "Vem har den snyggaste designen?"!



Läs mer: http://designsfixarna.blogg.se/2012/february/tavling.html

2012-02-05 @ 21:10:06
URL: http://designsfixarna.blogg.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0