LOOOOOOOOOOOOV!

känns riktigt skönt med lov nu ! :)
ska åka till dalarna på tisdag och kommer hem på lördag så det kommer bli riktigt dålig uppdatering !
aja, imorse gick jag upp klockan 8 för att jag skulle på handbollsmatch med 95:orna, och så när vi är i brålanda så ringer dom från lysekil och säger att det inte blir nåt, så vi fick åka tillbaks och då följde mona med mig hem :D
vi kolla på massa vlogar som annaellinor har gjort och sen kollade vi på mean girls sen pratade vi och greja på datan och massa, sen vid halv 4 åkte jag på fotbollsträning :)
vi var bara 8 stycken men det gick bra ändå och nu är jag hemma och sitter här :D
sööööööötann ♥

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0