läxor läxor och mera läxor.

har en väldigt massa läxor nu!
har en hemtenta om kristendom den 17, och prov om kristendom på fredag, svenska och spanska till på torsdag, ännu mera spanska och no tills nästa vecka.Pruuuuuuutt på det.
Så nu blir det att ligga i !
Men vad gör man inte för betygena?
och så har ju jag såklart en syster som får högsta betyg på typ alla ämnen i nian också, så jag har mycket att se upp till! eller vad man säger.
aja, nog om läxor.
va i skolan idag som vanligt, gick hem, gjorde läxor, åkte på handbollsträning, hem, göra, läxor, äta, nu sitter jag här och sen blir det nor tv:n :d
Fy vad tråkig blogg jag har! :ooooooooooooooo
måste göra någonting med den så att den blir roligare !
But i don't know what.
Claras glutenfria Lasagne (stavn..)?
Ja, så ser våran skolmat ut.

Kommentarer
Postat av: Claraaaa

Den va ju undeeeeeeeeeeerbaaar.. jätte god.. verkligen........ :/

2012-02-08 @ 21:08:17
URL: http://claraferdigago.devote.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0