I dance alone

heeeeeeelllllllllooooooo !
sitter här i min ensamhet. Har the hole house för mig själv ;d
lite tråkigt faktiskt :(
jag ska iaf vara med elin johansson sen, och då blir det väl lite roligare :D
Och vill ni veta en sak?
Det tog typ 10 minuter för mig att sätta på locket på en plastburk förut..
haha !
nu ska jag spela gitarr, hejdå ♥
bara typ 2 år gammal bild.

och när du inte kunde hoppa xd



hahaa vad våra hår är elektiskt!

det gick inte att få den större :(


ser ni hennes ben eller?

jag har en massa bidler på oss, men orkar inte lägga upp alla! Det skulle tagit minst ett år.


Kommentarer
Postat av: elin johansson

du skulle såklart ta jätte fula bilder på mig också... HAHA fyfan va fult när jag försöker hoppa!!!

2012-02-27 @ 12:16:41
Postat av: Robinhoods bekännelser

SV: nej det var det verkligen inte, Sara Li och han gick in som " ett par " dom sjunger tillsammans, han var inte artisten och hon en bakgrundsdansare. Dom var två artister!

2012-02-27 @ 13:37:58
URL: http://robinhoods.se

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0