Överby

Hejhej, jag följde ju med Frida till överby idag och det har vart jätte kul, fick med mig 2 tröjor, body butter och torr schampo och allt det för 100 kr!
Haha, jag hade ju presentkort på Gina såååååå. När vi skulle åka hem va både jag och Frida helt döda tror jag, vi hade ont överallt och var väldigt trötta. Bär vi kom hem till Frida så greja vi lite med "hennes" naglar!
Och nu sitter jag hemma och har precis kollat på julkalendern!
Tycker att det verkar vara rätt bra iallafall så det är ju bra!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - I always do it my way!♥

Sv; Så bra! :D
kram!

2012-12-02 @ 21:07:06
URL: http://madelajnee.blogg.se

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0