20 sanningar om mig själv

1. Jag hatar skräckfilmer
2. Jag tycker att matte är roligt
3. Jag tyckte om att diska när jag var liten
4. Jag är ganska mörkrädd
5. Jag blir jätte konstig om jag inte tränar.. (trött arg och sur osv)
6. Jag har bara 4 kusiner
7. Jag använder väldigt sällan smycken
8. Jag blir aldrig bra på kort
9. jag tror ofta att det är väckarklockan som ringer på morgonen när jag sover fast det egentligen är telefonen, så det tar ett tag innan jag svarar
10. Jag har inte så jätte bra självförtroende
11. Blå mjölk är jätte äckligt
12. chokladsås på rostad macka är något av det godaste som finns
13. Jag tycker absolut inte att det är coolt att dricka och röka osv
14. jag har jätte lätt för att skratta åt ingenting, och när jag själv inte fattar vad jag skarttar åt så skrattar jag ännu mer, och när jag skrattar mycket så låter jag som en häxa..
15. Jag tyckte inte om att shoppa när jag va mindre (för några år sen)
16. Jag tror inte jag har sett en hel harry potter film nån gång
17. Jag kolla väldigt sällan på filmer
18. Jag har skrivit 19 dagböcker
19. Jag är jätte rädd för att ha foten utanför sängen när jag sover
20. Jag har aldrig sovit längre än till 11 på morgonen.

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0