dansa, pausa

det regnar ute igen :(
Nu tycker jag våren kan komma tillbaks igen! är riktigt trött på detta ruskiga skitädret!
För en månads sen ungefär kunde man ligga ute och sola i bikini.
och sen nästa dag kunde det börja snöa..
och jag ska spela fotboll i detta sen, ursch :(
nej nu ska jag berätta ngt roligt !
om jag kommer på något.
..............................................................................................................................................................................................
...............................................
nope, jag kommer inte på något nu, men ni får iaf ha det så bra, så ska jag fortsätta tråka.
I want that sunshine again !

Kommentarer
Postat av: friendship

var gärna med i Veckans blogg, länk --> http://ffriendship.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment



Förlåt om du inte tycker kommentarer som dom här är roliga.. (:

2012-04-25 @ 18:00:44
URL: http://ffriendship.blogg.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0