21. sex händelser.

hm, sex händelser..
okej, 1. När jag och frida gjorde kakao pannkakor, och dom blev ju "jätte" goda tycker jag, nej men vi är duktiga på att laga pannkakor !
2. När jag och elin johansson va typ 7 eller nåt och så hade vi gjort en koja tror jag och så står det em bok med två glas med saft i som vi inte ser (vi låg på golvet och boken och glasen stog på bordet) och så tar elin boken och så får vi all saft över oss.. smarta som vi är !
3. när jag och elin fredin kasta flingor på varandra på koön ;)
4. När jag och alicia dansade just dance 3 och så snurrade jag och får med mig hela täcket på nggt sätt och så rev jag hela hennes rum kändes det som men, det var bara sängen som typ braka nästan. haha!
5. på no:n när det sa KAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFF när jag hällde kallt vatten i ett väldigt varmt glas.
6. I grekland när jag och elin ugrell drack minst 10 sanfransoscon om dan, nej men nästan :p


Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0