trötter

nu är jag jätte trött, och orkar typ aldrig blogga..
så kanske ter bort den snart!
men iaf, idag var jag och elin på höstmarknaden och vi tog lite bilder så dom
kommer upp snart ;)
det var inte speciellt roligt där men.. :/
vi träffa alicia och frida så vi var med dom :D
sen vid halv 2 åkte jag och mamma till stugan, och där var farmor och pappa;)
vi målade, och jag var helt vit efter färgen när vi skulle åka hem..xd
nu sitter jag mamma och pappa och kollar på tv, fast mamma och pappa nördar ett spel
på min mobil, och dom låter inte mig spela :@
haha ;)
byebye
/T

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0