sista fotbolls träningen

hej !
slutade 20 över tre idag och det var trögt..
när jag kom hem åt jag och läste lite so och engelska, sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde :?
vid halv 7 har jag fotbollsträning, (sista !!!!!!!!)
får väl se hur det går, för jag har träningsverk från matchen igår .
haha, jag och frida har ''bestämt'' att vi ska byta handbollslag till vänersborg xd
får se hur det blir med det ;)
ah, iaf..
jag har träningverk i vänstra delen av kroppen ! :o
men inte högra............
nu ska jag gå och vara social med pappa :thumbup:

vad glad jag ser ut.. xd









jag vill ha jul nu!!!!! :OOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer
Postat av: N I K O N P H O T O O ' - bella

tyvärr så gör vi inte länkbyten än, men det kommer. vi kan annars göra ett bloglovin byte? ;)

2011-11-28 @ 17:44:45
URL: http://nikonphotoo.blogg.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0