lalalalallalalalala

hej !:)
idag vid 10 ungefär åkte jag pappa och becca till överby :)
jag köpte bara en julklapp till pappa (:
vi kom hem vid 4 typ, och en halvtimma senare kom zeb, oskar mikael och sussan .
mikael och sassan ska bort så oskar och zeb ska vara här idag och imorgon :)
jag och oskar spelade fifa, och greja på datorn och lite så, just nu sitter han och tar massa kort..
haha juste, vid kvart i 7 kollade vi på julkalendern, för jag missade den imorse :P
vet inte vad jag ska skriva mer, så hejdå ☻


Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0