gothenburg

tjenatjena :)
kom nästan precis hem från göteborg, har vart där med klassen+7a
vi gick på en konstutställing (stavning)? med/på frida kahlos och diego riveras "konst".
det var väl kul (:
sen så fick vi gå inne på femman huset i 3 timmar elr ngt, och shoppa och sånt :)
jag köpte ett naglack och en bh.
hade inte mkt pengar med mig så det blev inte så mycket :p
menmen!
när vi åkte hem satt en mamma och en liten tjej i sätet brevid mig och therese, och gud så gullig hon var !
(den lille alltså)
haha :)
hon satt och vinka till oss hela tiden typ (;
´
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
får ta och hitta på ngt (:
bilder från idsag kommer ngn annan dag om jag kommer ihåg ! :D

Kommentarer
Postat av: sofia, foto ♡ vardag

Dagens blogg vinnarna är lottade. Anmäl dig gärna till den nya omgången :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2011/december/vinnarna-ny-omgang-6.html#comment

2011-12-09 @ 21:59:17
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0