GOD JUL ALLA!

hejhej !:)
känns verkligen inte som att det är julafton nu:(
det skulle gärna få komma lite snö tycker jag ! :D
fast det är solsken ute nu ju xd
aja, imorse så vaknade jag rund 7..
men man kan verkligen inte sova längre när det är julafton !:o
haaha, sen vid kvart i 9 satt hela familjen där uppe och kolla på sista avsnittet av julkalendern, det är ju så himla bra!
synd att den är slut nu bara.......
sen så fick jag och becca ett spel "mästarnas mästare"
får ta och spela lite sen då :)
nu håller jag på att göra mig iordning och vid 12 åker vi till farmor och farfar och firar jul med dom och oskar viktor mikael sussan och Zeb :D
jag har sett jag jag ska få ett stort och tungt paket, och jag har verkligen ingen aning om vad det är i..
jag får se ikväl när "tomten" kommer, det kanske blir jag som blir tomte i år igen ? ;)
nu ska jag fortsätta göra mig iordning :D

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0