Frågor

Q: Kisse/Kenza?
A: kissies blogg är roligare att läsa, men Kenza är finare och en "bättre" förebild.

Q: Cola/Fanta?
A: spelar ingen roll

Q: Har du någon stor dröm?
A: nej jag har bara små drömmar som T.ex att träffa någon känd handbolls-eller fotbollsspelare

Q: Vad har du haft mest komplex med?
A: MIN NÄSA

Q: Intressen?
A: fotboll, handboll, kompisar, gitarr piano

Q: 5 saker du vill göra innan du dör?
A: åka till Australien, gifta mig, hoppa bungy jump, sova utomhus ( alltså utan tält eller liknande) och träffa någon känd person

Q: Mål med bloggen?
A: jag har nog faktiskt inget mål med bloggen

Q: Är du duktig i skolan?
A: jadå, det är jag allt

Q: Förebilder?
A: har ingen speciell förebild

Q: Vilka bloggar läser du?
A: mina vänners, Zara Larsson, Nicole Grängshem, Kissies och Kenzas

Q: Är du oskuld?
A: ja

Q: Har du bra självförtroende?
A: inte jätte bra

Q: Varför började du blogga?
A: jag såg det som en kul grej bara


Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0