Happy girl over here!

Igår i skolan var det prisutdelning för nutidsorienteringen och jag vann! Asså att jag hade mest rätt på hela skolan!
Jag vann 1000 kronor och en iPhone 5!! Och jag är verkligen i behov av en ny mobil så jag blev otroligt jätte mega glad! Och så var våran klass bäst på skolan också, så klassen fick 5 tusen kr :D
Men det va nåt såpass pinsamt att gå ner på "scenen" och alla kollar och ropar på mig!
Jag skaka som bare den och jag var nog väldigt röd i ansiktet också skulle jag tro!

Och juste, jag var ju i Egypten vecka 43, jag kom hem förra måndagen, så jag ska lägga ut bilder från det nån dag!:)


Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0