Back on the road again.

nu är det såhär att fjanten elin johansson vill att jag ska börja blogga igen, så det kan jag väl göra då, fast kanske inte lika mycket som innan !:)

kan skriva lite om min dag då.
vaknade och var otroligt trött!  eftersom klockan egentligen var 6 när hon va 7.
eller egentligen inte, fast jo. Eftersom vintertiden är det riktiga tiden !
men skitsamm.
mamma körde mig och elin till skolan, och där hände väl inget speciellt.
när jag kom hem gjorde jag en smoothie och satte mig ute och läste lite engelska och spanska.
Och nu sitter jag här och tråkaaaaaar.
ska gå ut och läsa lite till tror jag :)
Sen vid 6 har jag fotbollsaträning iaf, hade match igår också mot långed och vi vann med 4-0 :D
lite gammal bild på elin ! ♥

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0