elin, jag vet att jag inte bloggar så ofta men jag hinner inte..

nu fick du svar på din kommentar ! ;)
men jag sov ju hos alicia från tisdagen till onsdags, och vi kollade på film, åt en massa gott, spela indiana jones och inte så jätte mycket men jag hade jätte kul :D
Sen när jag kom hem klippte jag gräset :(
och sen så gick jag till jossan, och vi var ute jätte mycket, vi gick till kvarnis några gånger och sen gick vi till köpingen 2 gånger och så cyklade vi runt golfen, och så passade vi liam också coh då var vi ute hela tiden !:)
'
Vid 5 eller nåt gick vi hem till min och åt jordgubbar och grädde och popcorn och nötter och choklad, och fy vad jag har vart onyttig nu i några dagar.
bara vräker i mig massa godis..
Jaja, det är ju sommarlov !
jossan sov iaf hos mig och vi kollade på film och lite sånt :)
vi vaknade runt 10 och vi gjorde oss iordning och vid 12 åkte vi ner till vita för att få lite färg.
åh, jossan är ju neger på vintern så hon hade ju inte behövt det..
'
vid 4 drog vi oss hemmåt och då åkte jag, mamma och pappa och handlade, vi åkte till bloms också och jag fick med mig ett par jeans/tights :)
nu ska jag gå och äta!
söt du är alicia som tar egobilder med min kamera ♥
åh, så fint :(

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0