ÅÅÅH HEJ SKÖNA SOMMARLOV!

Jag känner det är nånting på gång
Sommartider
Kom och stanna ute natten lång
Sommartider
Snurra runt i en stad som glöder,
som viskar: Bli min i natt

Sommartider, hej hej, sommartider
Ge mig din hunger, ge mig din hand
Ge mig allt du vill och allt du kan
Sommartider, hej hej, sommartider
Läppar mot läppar, som tar mig i land
som ger sommartider till varann


Nu är det bara solen som saknas..
men det kommer väl det också hoppas jag !
alicia kommer hit ikväll/på eftermiddagen och så drar vi till stinsen eller vita :)
Får se vad det blir.
nu ska jag sovaaaaaaaaaa, haha nje men jag är trött så jag ska göra nåt sånt iaf.


Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0