-

Vem av dina vänner ...

pratar mest? haha, therese törnros!

sover längst ? elin johansson.......

vet allt om dig ? ingen vet ju allt, men jag tror elin fredin vet mest :)

har sämst humor ? em... jag vet inte (:

är alltid glad ? therese och alicia !♥

gör oftast bort sig ? hm, therese tror jag..

är roligast ? allllaaaa!

vet du mest om ? elin fredin tror jag :)

har snyggast hårfärg ? hm.. jag vet inte, elin fredin eller elin johansson (:

har snyggast klädstil ? alicia och therese :)

är galnast ? elin fredin och therese!

får dig alltid på bra humör ? elin fredin therese och alicia :)

kommer du alltid ha kontakt med ? alla hoppas jag !

saknar du ? ronja, emelie, sofia :)

bakar mest ?
haha, frida!

ringer du först om något har hänt ? elin fredin ♥

älskar choklad?
frida och elin och elin

är bäst på att laga mat?såklart är jag och frida bäst på att laga pannkakor (y'

Kommentarer
Postat av: elin fredin

hahahah :)

2012-01-03 @ 22:21:22
Postat av: sofia, foto ♡ vardag

saknar dig också thea! ♥

2012-01-03 @ 22:58:43
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0