Följer strömmen

Nu tänkte jag skriva lite om det som många andra redan har skrivit om. Nämligen Kalle anka!
Walt Disney ska tydligen ta bort den svarta dockan och "juden" och den blonda flickan. (Alla är med i tomtens verkstad)
Och har även hört att dom ska ändra långben för att han är svart. Men vet inte riktigt om det är sant.
Men hela denna grejen med att dom ska ta bort grejer ur Kalle anka som är tradition är bara idiotiskt tycker jag. Vi visar ju inte att dom är dåliga på något sätt, men ändå känner dom sig "utsatta". Men vad jag har hört så är den ingen jude/mörkhyad/blondin som har klagat? Så varför göra så stor grej av det och ta bort dom?
Disney säger att dom förnyar Kalle anka Från 1993 till 2012. Men en tradition är en tradition och ska vara som det alltid har vart och inget Ska ändras!!
Åh, är bara väldigt arg! Jag ska ringa Disney och klaga tror jag.. Nej jag skämta men det är skandal.


Kommentarer
Postat av: therese

håller med helt och hållet !
Jag är inte racist och jag tycker de bara förstör glädjen för en massa människor !
har sagt massa gånger att jag ska ta och klaga till de , fast det kommer ju inte blå så men ändå ! !

2012-12-18 @ 19:33:09
URL: http://thereseottosson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

jag håller med helt och hållet !
Jag är inte racist och jag tycker att de bara förstör glädjen för en massa människor !
har sagt massa gånger att jag ska ta och klaga till de , fast det kommer ju inte bli så men ändå ! !

2012-12-18 @ 19:34:21
Postat av: therese

jag håller med helt och hållet !
Jag är inte racist och jag tycker att de bara förstör glädjen för en massa människor !
har sagt massa gånger att jag ska ta och klaga till de , fast det kommer ju inte bli så men ändå ! !

2012-12-18 @ 19:34:46
URL: http://thereseottosson.bloggplatsen.se

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0