2011-11-09

hejsan !:)
har inte bloggat på ett tag nu, jag har inte haft tid..
men iaf, nu ligger jag här i min säng på en spikmatta ;)
riktigt gött ! :D
idag i skolan öva vi inför öronmat för första gången, och det är jätte ljusa sånger !:o
kommer inte kunna sjunga dom..
åh, vad jag längtar till jul nu xd
sen efter skolan hängde jag och frida med matilda hem, och ah.
vi är inte speciellt normala o.O
vid 4 typ, åkte vi till stinsen, men det var jätte tråkigt där :(
det ända roliga var typ rundpingis..
så jag och matilda cykla hem vid 6.


haha, elin skrev ju på sin blogg att hon hade 7 besökare om dagen typ, och att alla andra har 70 eller mer.
men elin, det högsta jag har haft är typ 33, och jag har ungefär 10 stycken på en dag (;









Kommentarer
Postat av: elin johansson

men det högsta jag har haft är typ 15 så du har haft mer än dubbelt så mycket som mej! + att du har 3 mer än mig varje dag!!

Jag har allt en poäng!! =)

2011-11-09 @ 21:49:43
URL: http://elinmarialinneaa.bloggplatsen.se

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0