Wonderful day ♥

Fint inlägg du skrev förut elin!;)
har haft en jätte bra dag idag !:D
först skolan och det är väl inte så mycket att skriva om.
Efter skolan gick jag och elin johansson med jossan hem :)
vi gick ut i solen och gjorde smoothies:)
sen gick vi in en liten stund och då kommer jag inte ihåg vad vi gjorde? Juste! jossan skulle hem och äta och då gjorde inte jag och elin så mycket. När jossan kom tillbaks skulle hon hem och passa hennes syskon och då stannade jag och elin hemma hos mig och kolla i gamla skolkataloger och smsa med Daniel.haha!
elin du är för go;)
Sen när jossan var klar skulle elin hem. Då gick jag och jossan till kvarnkullen och köpte lite godis.
Sen var vi ute och gick runt och prata om en massa roliga grejer i 2 timmar ungefär:D
Sen skulle vi springa runt golfen, men vi gick typ halva vägen för det var kolsvart! Man såg ingenting! så det var lite läskigt :p
det tog väl ungefär 1 timme, så när vi kom in igen satte vi på en film och gjorde inte så mycket mer sen för jossan skulle hem och öva på ett prov hon ska ha imorgon. Nu ska jag gå upp till pappa och kolla på sverige-kroatien.
HEJA SVERIGE!
riktigt gammal bild på mig och jossan ♥
och så en på mig och elin ♥

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0