erik och mackan

hejsvejs !:D
har inte hunnit blogga nåt idag, så jag gör det nu :D
i skolan idag hade vi so prov, bild, spanska och no.
på bilden måla jag av pumbaaaaaa :D
han är lite coool (h'
elin hängde med mig hem efter skolan och vi spelade super mario bros på wii ;d
det gick ju sådär..
sen så skulle vi på föräldramöte eller nåt och det var väl kul, fast nä.
jag och lovisa stog mest och skratta :D
nu ska jag kolla på erik och mackan, dom är grymma (Y)
hejdå ! ♥
'
jag tycker det är lite fuskigt att hon är mycket brunare än mig :(

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0