25/10-11

har inte bloggat nåt idag så jag skriver nu vad jag har gjort idag :)

i skolan så hade vi so, spanska, no och dom två sista timmarna hade vi nån friends sak, och då gjorde vi massa lekar :p
kulkul ;)
när jag kom hem åt jag och gjorde lite läxor sen cykla jag frida elin och matilda till handbollsträningen :)
(fast jag ska bara kolla, för jag är förkyld)
och fridá är lite läskig.. :$
sen vid halv 7 var träningen slut och då cykla vi hem :)
och nu sitter jag här :)))))))
lite kortfattat men ;)
hejdå ! ♥

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0