hahihohehö

kom och tänka på en sak nu.
har ni någon gång drömt samma dröm flera nätter?
asså samma dröm som kanske för något år sedan?
Jag har iallafall gjort det många gånger och det är little bit konstigt.
har precis ätit nu och sen vet jag  inte vad jag ska göra. Vi har ju LOOOOOOOV nu!
hur härligt är inte det ? :)
nu är det bara värmen som ska komma tillbaks också !:)
Tror jag läste i tidningn att erikstad var det varmaste stället i hela sverige, lite coolt (h'
fast är inte helt säker.
bilder sen jag var med elin :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra i friendship

Sv: tack så mycket fina du! :) <3

2012-03-30 @ 18:09:42
URL: http://ffriendship.blogg.se/
Postat av: elin pelin johansson

såklart så tog du dom bilderna du va fin på..

menmen..................

2012-03-31 @ 11:55:01
URL: http://elinjjohansson.blogg.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0