förlåt för dålig uppdatering

har vart en usel uppdatering nu dom senaste dagarna, men har inte hunnit med bloggen :(
Igår och i förrgår snöade det ju så påväg till maten igår blev jag mulad några gånger!
först kastar Johan en snöboll på mig i huvet, och han bara  : HEAD SHOT!!!!!!
och sen kastar Daniel en på min rygg, sen kommer tobbe och jagar mig med en stor snöklump, då springer jag till oskar och ska ta "skydd", då bombar han mig med snöbollar, och så kommer tobbe från andra hållet och dränker ner mig med snö på ryggen och oskar kastar upp 1 ton snö i ansiktet på mig. sen när jag väl kom typ precis utanför matsalsdörren kommer daniel och Lucas och ska bomba sönder mig med snöbollar.
haha, kul var det iaf :D
och idag följde jag med elin fredin hem, och vi skratta typ så vi dog.......
sen dog vi ännu mer.
och sen gjorde vi Chokladbollar, och greja lite på datorn, sen gick vi hem till mig och gjorde hårinpackning av olivolja, filmjölk, honung och ägggulor. Det lukta inte gott!
sen gjorde vi nåt ångbad och måla naglarna, bilder kommer men inte just nu, lägger upp dom imorgon eller nåt!:)

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0