We are the champions - my friends,And we'll keep on fighting - till the end - We are the champions

riktigt rolig kväll igår !
måste bli fler sånna.
Det var skum disco, mekansisk tjur, hinderbana och zumobrottning. Jag var bara i skumdiscot, men jag skulle köra zumobrottnig, men ingen som ville köra med mig :(
och sen precis innan jag skulle hem sa daniel att jag skulle köra hinderbanan med honom men då kom pappa!
Den dära tjuren ville jag inte ens prova. För det första var jag väldigt blöt efter att jag och alicia johan och simon och johan hade mulat varandra med skum och för det andra var det så många som kollade så jag hade blivit utskrattad...
haha nejdå, men ja.
nu ska jag gå och kolla riset, bye ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Thea, jag vill ju köra zumobrottning med dig, men du ville ju inte ;P

2012-06-13 @ 22:39:17
URL: http://eebbapersson.blogspot.com/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0