party for everybody dance

hej, vi har ju haft riktigt bra väder idag ju :D
otroligt skönt!
therese har sovit hos mig och igår såg vi på match och hade jätte kul, det spöregna när vi cykla hem från skolan så vi såg nog ut som monster tror jag..
vi vaknade runt 10 imorse och vi gjorde oss iordning och lite sång och gick ett varv runt golfen, osm är c:a 5km :)
hon åkte hem vid halv 2 och då städade jag och duscha och lite sånt sen kom mormor morfar farmor farfar mikael sussi oskar och zeb för becca hade vuxenkalas !
hon fyller 17 på fredag :)
jag och oskar spelade fotboll och greja och mina byxor sprack......
så jag får slänga odm tror jag !
när alla hade åkt hem ville mamma och pappa att jag och becca skulle gå med ut och gå, så det blev ett till varv runt golfen ! känner mig duktig nu ;)
nej, men nu ska jag gå upp och kolla på tv med pappa, hejdå ♥
gottegrisar är vi allihopa allihopa allihopa gottegrisdar är vi allihopa ! jag med och du med, jag med och du med!




Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0