match

alicia som över här igår till idag och hon åkte hem vid halv 12 eller nåt !:)
vi har skrattat och skrattat och skrattat och sett på match och skrattat och pratat och skrattat och spelat wii och skrattat och ja, vi har haft jätte kul :D
kvart i 2 har jag match men vi har bara fått ihop 11 spelare och ja, det skulle ju vart ganska bra om man hade fler.
har precis städat mitt rum också, asså dammat damsugit plockan undan massa grejer rensat och fy så skönt det var ! så nu är det skinande rent :D

Kommentarer
Postat av: alicia fisia

men fu thea, det finns faktiskt snyggare bilder på mig :):):):)

2012-06-04 @ 18:10:24
URL: http://alicianderssonn.blogg.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0