trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never met

hejsan ! :)
va i skolan idag som vanligt, och torsdagar är så tråkiga!
hade två spanska lektioner efter varandra, hur kul är det ?!?!?!?
aja, jag överlever nog.
efter skolan drog mona med mig hem och vi kollade på massa klipp på youtube, haha ni måste kolla på denna!

en del kanske redan har sett den men ändå !;)
vi halv 6 åkte vi på handbolls träning och nu har jag skiiiiiiiiit ont i mitt ben, så jag kan knappt böja på det.
hoppas det går över till på lördag då jag har fotbollscup i ed :)

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0