one more time

hejhej:) sitter just nu och äter fruktsallad. vi var ute och tog en massa kort förut, så det kommer nog upp lite bilder när jag kommer hem:) idag vid 5 åker vi till Sunne och stannar där tills imorgon och så åker vi vidare hem sen:) jag åkte ju skidor i torsdags och igår så det kommer nog lite biler från det också! och när vi stog i liftkön stog Magnus Samuelsson brevid oss!;) han dära som har vart Sveriges starkaste man för er som inte visste det:) lite coolt ändå (a) jag har bildbevis;d nej nu ska jag göra nåt annat, chiaoo!:D

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0