Tjejkväll hos ebba !

har sovit hos ebba så det är därför jag inte har bloggat något !
har iaf haft riktigt roligt :D
vi körde "på minuten" typ, och jag och Remi vann (Y)
vi somnade vid 3 och nu är jag helt slut!
haha, vi kom fram till att nästan varje gång jag ska berätta något roligt (som jag tycker är roligt), så har jag ingen poäng xd
eller om ni fattar ?
fast det blir ju ändå ganska roligt när alla skrattar åt att jag inte har någon poäng i det jag säger..
haha ah, kan ju säga att det är jag som håller för underhållningen iaf då ;)
sen har jag match med A-laget och jag är helt slut så hoppas inte jag somnar på planen eller nåt !
nej nu får jag sluta skriva !
bilder kommer upp när alla andra har lagt ut det på sina bloggar eftersom jag inte hade med mig ngn kamera!

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0