kör på en sånhär till bara för att hålla igång bloggen !;)

1: En bild på de personerna som vet mest om dig och en kort beskrivning.
2: En av de viktigaste personerna i ditt liv.
3: Dagens outfit.
4. Favorit låtar.
5. 5 fakta om dig själv.
6. Bild på en tid du saknar.
7. En bild från din förra sommar.
8. Största rädslan.
9. 5 mål i ditt liv.
10. En puss - eller krambild.
11. Favorit citat.
12. En bild som för mig betyder kärlek.
13. Personer som får mig att le.
14. Din bästa resa.
15. Du och dina syskon
16. Vad sårar dig mest?
17. Ångrar du dig något som du gjort i livet?
18. Något du älskar att göra.
19. Något du blir glad av.
20. Fem minnen och beskrivning.
21. Åtta händelser.

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0