ingen träning

var ju i skolan idag som vanligt, emn har vart ovanligt trött och slö i hela kroppen idag, så blev ingen träning för min del. Min kropp orkar inte med mig själv typ, eller ah..
jag åkte och kollade på träningen och det gjorde frida också , så vi drog hem till henne och åt chokladpudding och kollade på tv, tjocka som vi är !♥
nej, men vem bryr sig egentligen om vad jag gör på dagarna? jag gör ju inget roligt ändå.
får börja mer med tips och det dära som jag skrev om för ett tag sen :)

haha, vad trött jag ser ut att va!
eller det va jag ju men.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, mm, mumsigt med chokladpudding, var shit länge sedan jag åt det, hehe. Men det är verkligen gott, speciellt om man älskar choklad!

SV: Aha okej, ja en annan bloggläsare sa att min bloggadress var fel så kanske kan vara därför. Menmen, hoppas bara inte det blir fel nu igen!

Vad synd att du känner dig sjuk, men hoppas du snart känne rdig bättre och skönt med helg nu :D

Kraam <3

2012-04-27 @ 15:04:50
URL: http://presentl.blogg.se/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0