Hiss/diss

färgglada kläder/smycken/skor

det är verkligen inne nu med färgglada saker vilket jag tycker är roligt !
Blir mycket gladare av färg ;)
+ att det är snyggt =)
Skräckfilmer

ursch..! jag hatar verkligen skräckfilmer !
liksom, vad R det roliga i det? Man blir ju bara rädd:p
jag kan kolla på skräckfilm om man är många och om det är på dagen när det är ljust ute!
aldrig att jag skulle kolla på skräckfilm själv! aldrig aldrig aldrig!
asså, det är klart att jag kan kolla på skräckfilm, men helst att det ska vara med några killar då!;)

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0