20. Fem minnen och beskrivning.

1. hm.. när jag och elin johansson  va små och vi tyckte det var jätte coolt att vi va vakna till 1.. vi va väl typ 5-6 år eller nåt xd
2. När jag och elin fredin var på liseberg och elin höll på att ramla ner för trppan när gasten var slut och när vi åkte kolorado med några andra personer, ah elin fattar ;) , ett av de roligaste minnena jag har tror jag, fast jag har ju otroligt många många många minnen som är hur underbara som helst ! :o
3. När alicia läste på brödpaketet och läste " fiber ost " och hon sa: Thea, varför står det fiber ost här, det är ju ingen ost i ? :o
* jag går och läser på brödpåsen*
Jag: men alicia det står fiber rost.........
Alicia: men !
Jag: ahhahahahaha xd
okej, det var mycket roligare i verkligheten ;)

4. När jag och jossan sprang runt i helens och henriks hus och dansa till någon anklåt xd
haha, dom har en film på det....
5. HAHAHA XD dööööör varje gång jag t'nker på det här, men det är svårt att skriva hur roligt det va, så alla som läser detta kommer förmodligen bara : ööh?
men iaf, så var jag med matilda och vi drack coca cola och det blev lite bycket tror jag, för vi blev alldeles konstiga och sprang runt och, ah jag vet inte vad vi gjorde riktigt.. vi sa att vi va cooliga, alltså inte coolgia som i "coola" utan cooliga som "coca cola" ahah ingen kommer säkert fatta något men så var det iaf och vi hade hur roligt som helst !

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Härlig blogg!

Har du kanske lust med ett bloglovin-byte? :)

2012-04-23 @ 17:56:49
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Anonym

sv: Toppen, lade till dig nu då! Nummer 6.

Här har vi länken till min bloglovin där du kan följa mig tillbaka (kanske underlättar en aning)! ;)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/704345/photographs-by-mathilda

2012-04-24 @ 16:23:55
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Wups, namnet försvann visst, men kommentaren var alltså min. :P

2012-04-24 @ 16:24:15
URL: http://bymathilda.se

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0