14. Din bästa resa.

hm, jag var ju utomlands när jag var liten, men det kommer jag inte ihåg nåt från, men nu 2008 var jag i tunisien, 2009 var jag i thailand och 2010 var jag i Grekland :)
Vet faktiskt inte vilken som var bäst.
Tror det är Tunisien eller Thailand, fast Grekland var ju jätte roligt också, men det är nog tunisien som var bäst eftersom vi åkte dit med elin ugrells familj, och då hade vi jätte kul och bygge sandslott av ölburkar.. men thailand var vi i längre och så var jag där med min kusiner mormor morfar, martin bettan och bettans mamma och kille, och så var vi ju och hälsa på hos elinore och emil, så jag vet inte..
men någon utav tunisien eller thailand iaf:)
Thailand 2009
minda trodde att det var en krokodil som skulle ut till sina vänner i vattnet..........


Tunisien 2008




ser ni ölburkarna? :oooooo
orkar inte lägga ut mer nu men :)



Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0