sarahs nyckel

hejhopp :D
idag i skolan så kollade vi på en film som hette sarahs nyckel typ i tre timmar, den filmen var faktiskt bra :D
sen hade vi bara matte och svenska kvar (y'
efter skolan så drog jag hem, sen vid 5 cyklade jag matilda och elin på handbollsträning :)
var inte alls jobbigt idag, blev knappt svettig..
när jag kom hem var pysen och zeb här (zeb är oskars och viktors hund, och pysen är mammas gamla jobbarkompis hund som vi passa)
haha, pysen var jätte rädd för zeb xd
och för min gitarr..
men iaf, vi kollade på robinsson och åt peparkakor och busade :)
och nu sitter jag framför datorn och lyssanr på musik (Y)
juste, pappa fyller år imorgon ;d

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0