party party

hallåjsan ;)
jag tänkte skriva lite om igår (;
jag var i skolan och efter skolan så hjälpte jag mamma lite sen åkte jag hem till matilda, sen kom johanna och sabina :)
och så klädde vi ut oss lite eftersom vi skulle till halloween discot på stinsen (:
johanna var ju snyggast asså ;)
haha :D
sen vid halv 8 gick vi dit, och det var typ fullproppat ! :o
vi gick typ en spökvandring på övervåningen, och det var faktiskt läskigt xd
sen så dansade vi typ hela kvällen :D
jag har faktiskt lite träningsverk i benen xd
vi danska typ i 5 timmar kändes det som..
sen vid halv 1 åkte vi hem, och jag somna typ direkt.
och idag vaknade jag vid 10 och då gjorde jag mig iordning och så åkte jag och becca och köpte spotify unlimited och farsdag present till pappa ! :)

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0