underbr jul!

jolafton igår var jätte rolig !:D
fick en massa saker, bla:
ring
armband
örhänge
fotbollsstrumpor
underställ
typ mjukis kläder
högtalare
mario and sonic at the olympic games london 2012 (wii)
pinsett
naglack
ngt till håret
skyddspray till håret
tvål och parfym
skal till mobilen
tröja
pengar
väska
sport bh
ah, jag tror det var det !:)
haha, när "tomten" sa "god jul zeb önskar..."
så bara ha rusa fram och tog juklappen xddd
ni skulle sett !
xdddd
och utav elin fick jag:
toffifee
2 par örhängen
tomte
och en mugg :D
tack så mycket allihopa !
ska få mer julklappar utav mormor morfar martin bettan minda och charlie också !:D

Kommentarer

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0