tredje advent

nu är jag lite sur här..:mad:
eftersom det är 3:e advent och ingen snö !  :O
aja, men det MÅSTE vara snö på julafton !!!!!!
det är nog första året på länge det inte är ngn snö alls i december :question:
elr kanske inte, bara att det har vart så himla mycket snö dom senaste 2 åren :)
nej, nu ska jag inte tjata mer om snö !
jag har nästan precis kommit hem från handbollsmatchen, och vi ska inte prata om hur det gick på den ....
när jag kom hem kom pysen (en hund vi passar) rusande över mig ;)
och nu sitter jag här ! (:
nu ska jag dra upp och titta på skidor med farfar och pappa :thumbup:

och therése lägg ut bilderna snart.. ? (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaaaaa!

2011-12-11 @ 21:03:56
URL: http://theresetornros.bloggse/

Jag gör gärna bloglovin byten och länk byten. Jag är gärna med i tävlingar veckans blogg osv. och jag svara på alla kommentarer. Så det är bara att kommentera !
Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0